söndag 16 augusti 2009

Till mitt skafferi



Äggkorg och gammal burk

3 kommentarer:

  1. Hej Kajsa!

    Tack för din kommentar hos mig, då kunde jag ju hitta till dig! Så många fina gamla möbler du har. Underredet på trädgårds bordet kunde jag dö för *fnissar*, likaså din gunghäst! Så roligt att den varit din pappas. Och dina stolar och speglar, ja alla fina saker.

    Jag kommer jätte gärna tillbaka hit till dig igen. Är det ok om jag länkar dig hos mig? Det är ju liksom lättare att hitta tillbaka då.

    Ha en bra start på denna vecka!

    Kramar
    Karin

    SvaraRadera
  2. Gud vilka fynd! Äggkorgen blev jag helt kär i! Är den gammal? KRAM!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Självklart går det bra att länka!
    Det värmer i hela kroppen!
    Har inte den bästa kameran, och en nybörjare vad gäller blogg!
    Men eftersom jag gillar allt som jag ser hos er så ska jag försöka förmedla lite av det jag omger mig med.
    Kram Kajsa.

    SvaraRadera